Cari blog ini

Saturday, October 19, 2013

HUMAIRA

Assalamualaikum.. lamanya aku tak menjengah kat blog aku yang tak seberapa ni... kalau dulu aku kehilangan si kecil yang belum sempat melihat dunia... sekarang Alhamdulillah, kami telah pun dikurniakan seorang puteri yang comel dan cute. NUR HAFIY HUMAIRA nama dia. Tiap tiap hari .. ade saje benda or perangai baru yang dia buat.. tadi bila aku balik dari LADAP, dia suruh aku ambik rotan yang aku letak kat pasu bunga.. mula mula tu aku x faham jugak kenapa.. tapi bila ayah dia cerita .... baru la aku faham.. rupanya dia nak bagitahu aku yang dia kena rotan (ayah tak rotan pun... acah je..)kat ayah dia masa aku pergi sekolah tadi. kaki mengadu juga anak aku ni... baru 1 tahun 9 bulan... walaupun belum dapat bercakap lagi... tapi perbuatan dia tu dapat la aku faham... kadanga kadang tergelak gak tengok gelagat humaira ni... dia paling suka tiru gaya orang... cara minum... makan.. pegang straw... minum dalam cawan... semoga menjadi anak yang solehah dan bijak bila besar nanti.

No comments:

Post a Comment